lørdag 11. april 2009

Mine Green Gate eggeglass ;-D

Etter jeg har blitt bitt av interiørblogg-basillen, har jeg oppdaget en haug med ting jeg ikke ante jeg trengte...blant annet produkter fra en serie som heter Green Gate. De har en masse fine ting, men siden Kenneth overvåker shoppingen min med argusøyne (hi hi) har jeg til nå nøyet meg med disse søte eggeglassene :-)

De står så pent og holder engelen og den nesten døde planten min med selskap. Er de ikke vakre? Har ikke fått innviet de ennå, til tross for at det er påske og alt mulig, men den tid kommer nok.

3 kommentarer:

Monica sa...

green gate er nydelig:) Masse jeg også ønsker meg der ifra, men har noen haukeøyner i nakken jeg også;) pleier å kjøpe inn jeg da åsså sier jeg bare at jeg alltid har hatt det om han merker det. Som regel merker han det ikke før noen måneder seinere hihi ønsker deg en videre fin påske

Malin sa...

Så nydelige eggeglass! jeg har 2 skåler i samme farge.. nydelig:)

Kos du vil være med på min konkurranse:)

Lykke til!

tinemor sa...

Jegg vet ikke hvordan BHG har gjordt det,
men jeg hadde slikt rundt vasken der vi bodde før,
og da festet jeg det med bred borrelås.
En side sydde jeg på "gardinene" og den andre delen var det teip på og den satt jeg direkte på vasken.
Lykke til!
Klem.